מיהו הבוגד שחותר תחת המדינה? כנסו ותגלו!

היום 29/03/11 פרסם בוגד פחדן בשם רחביה ברמן כתבה מסיתה נגד ישראל תוך כדי שהוא מסתיר את פרצופו המכעור.
אדון רחבייה המורחב, אם אתה עומד מאחריי דברייך למה הסתרתה את פרצופך?

ב"כתבה" של רחבייה הוא משמש שופר לאירגוני הטרור המסיתים נגד ישראל, לא דיי להם בטרור שהם עושים לישראל הם עוד מעיזים לדרוש מכל הזמרים לא להופיע בישראל.
מאיפה החוצפה הזאת? מאפה להם החוצפה לדרוש מלקהקת הפיקסיז, ונסה פארדי ובוב דילן לא להופיע בישראל? המוסיקה לא שייכת להם ואין שום קשה בינה לבין פוליטיקה.
כשם שמדינת ישראל לא שוללת מוזיקה מאף אחד כך אין להם זכות לדרוש מאף אחד לא להופיע בישראל!

המוזיקה היא שפה בנלאומית וזו זכותה הלגיטימית של כל מדינה להנות מימנה. בניגוד לתושבי עזה שבחרו בממשלת טרור של החמאס תושביי ישראל הם אנשים תרבותיים ומפותחים הנהנים ממוזיקה ומזמינים זמרים מופורסמים שיופיעו אצלהם. בין הישראלים תוכלו למצוא את המנצח המפורסם זובין מהטה שזכה לא מיזמן בפרס יוקרתי בינלאומי, זוכת הארוזיון דנה אינטרנשיונל, אחינועם ניני ועוד.
אני חושב שהחוק להנות ממוזיקה צריך להיות מעוגן בחוק הבנלאומי ללא שום אפשרות לארגוני טרור להגביל אותו.

לאורך כל הכתבה שופר הטרור רחבייה ברמן מתחנף לזמר בוב דילן ולמרות שהוא מודה שמעולם לא נימנע עם מעריצו הוא מחנף אילו ואומר לו מזל טוב איש ועוד כהנה וכהנה ליקוקי ישבן מיגעים שפותחים את הכתבה ומכסים חצי מימנה. וכשכותב ה"כתבה" השטנית פונה בסוף לעניין הכתבה הוא מקדים בשקרים על "מעשי זועה" של ישראל משל לא היה תושב המדינה ונהנה משהות בה...
אני ממש לא מבין, לא טוב לך במדינה? עוף כבנימעט!
לך תגור עם אלי פחימה הבוגדת שהמשותף בינה לבין מכונית סובארו שאת שניהם גונבים בארץ ומפרקים בשטחים...

עד כמה אתה יכול להיות צבוע ולהתעלם מיזה שהברברים האלה שעושים לנו טרור במוזיקה עושים לנו טרור ביומיום ורצחו לנו שלושה תינוקות תמימים באיתר? זה לא טבח? על תינוקות אלה מבני עמך לא כואב לך? מה עם החייל שהם דקרו לנו ביפו? מה עם החימישים וארבע קסאמים ביום אחד? על הגראדים  שכבר מגיעים עד באר שבע? הפצמרים? האוטובוס שהתפוצץ בירושליים וגבה קורבנות בנפש?...
איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי?



מהיום מחרימים את אתר מאקו! 
תתלוננו עליהם במייל האדום בדף שלהם (לחיצה על דלג פרסומת ועל הכפתור האדום הגדול "המייל האדום של חדשות ערוץ 2).


האזינו לגלגלצ

חפש בבלוג זה

מופעל על ידי Blogger.