הבוגדת ווטש רעייה ירון מיתחבקת עם מישפחת רוצחי התינוקות מאיתמר

פרופסור שטרנהל התראיין בעיתון "אל הרד" וייעץ לערבים להרוג רק גברים מהקו הירוק

יגאל כהן עובר על החוק. צפו עכשיו בהוכחות

תראו איך יגאל כהן השונא ישראל עובר על סעיף 144 בחוק האוסר פעילות ניאו נאצית (צילום מסך מתוך קבוצת "הפרלמנט החברתי" בפייסבוק).

בצילום מסך שיש פה:
http://yigalcohen.weebly.com

יש לדווח למישטרה על יגאל כהן מרחוב כובשי יוסף 3 רחובות 08-9491398
http://www.facebook.com/tlvpolice

זה הדף שלו בפייסבוק:
http://www.facebook.com/profile.php?id=696346589
לחצו כאן לשתף את הכתבה בפייסבוק

למה היה שואה ואיך נימנע משואה נוספת?

לחצו כאן לשתף את הכתבה בפייסבוק
לדעתי, אם יש לקח שעלינו ללמוד מהשואה זה שעלינו למנוע התבטאיות אנטישמיות  כלפי היהודים מייד כשהם צצות. הטעות שלנו בשואה הייתה שתופעה זו של עליית הנאציזם באירופה החלה להתפשט כסרטן אנחנו העלמנו עיין. גם היום תופעה זו מתפשטת בעולם ובבריטנייה הרחיקה לכת עדי כדי כך שהם הסירו כל איזכור של השואה בחומר הלימוד שלהם לבתי הספר בטענה ש"זה פוגע ברגשות המוסלמיים" הייתם מאמינים?
הידעתם שבצרפת יש ערים רבות מוסלמיות שהשילטון הכריז עליהם כ"איזור מוסלמי"? הוה אומר המוסלמים כבר כבשו את צרפת כבימי ממשלת וישי שהייתה נתונה למרותו של היטלר...

לעניניינו. אם להזכיר מישפט אחד על תורתנו הקדושה, תרשו לי להזכיר שעל עבירות בין אדם למקום אלוקים עוד סולח אך בין בן אדם לחברו לא. וזה הגיוני כי אם בינינו אנחנו לא מסתדרים איך ניסתדר עם הבריאה? כך קורה שאדם מצקצק בלשונו ואומר אוי אוי אוי רצחו לנו שלושה תינוקות באיתמר ולא נוקף אצבע להפגין או לעשות משהו בנידון. הוא אומר לעצמו "לא קרה לי " אחזור לעבודתי בשקט ואעשה עוד כמה ג'בות למען ביתי. וזה העבירה שבין אדם לחברו...

"הגדילו" לעשות הבוגדים מביית שהבינו לא נכון את המישפט "כל בני ישראל ערבים זה לזה" והם חושבים שעלינו להתנהג זה לזה כערבים שהורגים אחד את השני בסורייה ובלוב ... המושג כל בני ישראל ערבים זה אומר ערבים לא מלשון ערבים מארצות ערב אלא ערבים מלשון ערבות. מלשון ערבות כמו שאדם שרוצה לקחת משכנתא בבנק וחברו ערב לו שיחזיר את ההלואה... "כל בני ישראל אחים".

עלינו להקיא מתוכנו כחברה שפויה בוגדים כמו פרופסור שטרנהל שהתראיין בעיתון "אל הרד" וייעץ לערבים להרוג רק גברים מהקו הירוק על מנת לזכות ביותר אהדה.. מעשה זה הוא בפירוש הסתה לרצח ויש לכלוא בוגד זה מאחריי סורג ובריח! יש לבוז לבוגדת ווטש רעייה ירון שהלכה להתחבק עם מישפחת רוצחי התינוקות מאיתמר! יהודי שאכפת לו מגיש תלונה במישטרה על הבוגדים שהכריזו על הקמת "מדינה פלסטינית" בתל אביב ועברו על חוק העונשין התשל"ז   על פי סעיף 97 "כל הפוגע בריבונותה של מדינת ישראל או מביא למסירת שטחים מימנה חייב מיתה או מאסר עולם"!

תראו איך האנרכיסטים האלה שולחים הודעות למוסדות בעולם שלא ישלחו תיירים לישראל והמישטרה לא עושה להם כלום:
http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/235/994.html?hp=54&cat=869&loc=6
אף מדינה לא הייתה מרשה דבר כזה! ללכת למישטרה ולדרוש שיעצרו מייד!!!

האזינו לגלגלצ

חפש בבלוג זה

מופעל על ידי Blogger.