?ראיתם את החוצפנים האלה

בזמן שאתם עוסקים בשטויות כמו "האח הגדול" שונאי ישראל מארגנים היום "מחאה קולנית" מול שגרירות ארה"ב ודורשים איזור איסור טיסה מעל שטחי יורי הקסאמים.

בוגדים אלה שלא הפגינו נגד רצח התינוקות שלנו באיתמר מפגינים היום עם האוייב ומשקרים שאנו "מפציצים אזרחים". מי שמפציץ אזרחים מידי יום כידוע לכולנו הם הערבים שהשמאלנים הצבועים האלה תומכים בהם. מידיי יום אנו מטווחים מכיוון עזה בקסאמים, גראדים ופצמרי"ם. הצבועים האלה מתעלמים מכל זה ואומרים שאנו אלה שיורים. הירי הישראלי בא אך ורק בתגובה על ירי הקסאמים ורק על יורי הטילים על ישראל.
"מגזין הכיבוש" : "ישראל מפציצה אזרחים"

עוד לא ניפטרנו מהבוגד גולדסטון וכבר קמו עלינו עמלקים אלה ומנסים לסבך אותנו בעולם כאילו אנו מפציצים אזרחים מהאוויר כמו קדאפי שהרג אלף איש מעמו ביום אחד. השמאלנים שונאי ישראל אלה מצדדים ברוצחים מהחמאס כמו איסמעיל הנייה וסאלם פיאד. כל הפלגים בעזה משתפים פעולה בתרמית נגד ישראל אחרי שרק לפני כשבועיים פצחו בסירת פיגועי טרור שהחלה ברצח שלושה תינוקות תמימים באיתמר ביום אחד, המשיכה למחרת בניסיון הברחת ספינה עמוסה בנשק לטרור לעזה, למחרת נידקר חייל שלנו ביפו, למחרת ירו עלינו 54 קסאמים ביום אחד, המשך השבוע בירי קסאמים פצמרים וגראדים וסיומו באוטובוס מתפוצץ בירושליים...

אז על איזה "הפסקת אש" הם מדברים? מה הם חושבים אנחנו בגן שילד אחד מכה את אח שלו ואחרי זה שהשני מחזיר לו הוא רץ לבכות "אימא הוא מרביץ לי"? הם משקרים ומפרסמים שאנו מפציצים אזרחים בזמן שאנו מנטרלים בצורה מידתית יורי קסאמים שמסתתרים מאחרי ילדים...

הם אומרים שהטיעון שחמאס הולך ושוכח את עופרת יצוקה הוא לא במקום בזמן שאנחנו ממשיכים לחטוף קסאמים והטרור מעזה הולך וצובר תאוצה...
הם פונים לאמריקאים שלא יתנו לנו מטוסים מימון וגב. הם רוצים שנמשיך להיות מטווחים מהקסאמים מעזה כברווזים במיטווח ולא נגיב.
הם אומרים שאנו "מתעלמים מיוזמות השלום המוצעות לנו" על איזה יוזמות שלום הם מדברים בדיוק? יוזמת רצח שלושת התינוקות מאיתמר? או יוזמת האוטובוס המיתפוצץ בירושליים? לא תודה!
כבר עקרנו את אחינו מאדמתינו ומה קיבלנו בתמורה? קסאמים פצמרים וגראדים!

קודם אתם השמאלנים תפסיקו לעודד טרור ולתת להם לגיטמצייה ואז אולי הם ישובו לשולחן הדיונים ויהיה שלום. כל עוד אתם נותנים להם רוח גבית אתם רק מרחיקים את השלום!
ארה"ב תמשיך לסייע לישראל על אפכם ועל חמתכם וכל מה שתעשו לא יעזור.

השמאלנים האלה פרסמו שארה"ב נגד זכויות האדם בגלל שארה"ב תומכת בנו ומאפשרת לנו להתגונן מיורי הקסאמים מעזה לעבר גני ילדים בשדרות. אפה הייתם למען "זכיות האדם" שנירצחו לנו באיתמר שלושה תינוקות תמימים ביום אחד? להם אין זכויות? לא מגיע להם לחיות? מה עם החיים של תושביי הדרום שהפכו לסיוט בלתי פוסק עם הפצצות הקסאמים?

במקום לברבר נגד העם שלכם כבוגדים שמאלנים צאו קצת משינקין ותראו איך ילדי גנים בשדרות מטווחים יום יום בקסאמים מעזה!

במקום לפרסם בעולם את ארץ ישראל שאתם חיים בה כחזירים שאנחנו "כיבוש" ו"אפרטהייד" בוא ליראות איך השתלטו הערבים על כל חלקת אדמה בלוד בכוח וללא היתריי בנייה ליגטימיים הדרושים בכל מדינה מתוקנת. במדינת "אפרטהייד" לא היו שמים את אחמד טיבי בכנסת. במדינת "אפרטהייד" הוא לא היה משיג רישיון רופא. במדינת "אפרטהייד" לא היה לנו שחקן כדורגל ערבי בניבחרת. במדינת "אפרטהייד" הם לא היו יכולים לקבל תעודת עורך דין או שירותים מישפטיים. במדינת "אפרטהייד" לא היה להם אפשרות לפרסם להתבטא בתיקשורת והתיקשורת לא היתה מוטה לכיוונם במידה כל כך קיצונית ושיקרית במקום להיות כפי שהיא אמורה להיות מאוזנת ואובייקטיבית..


מי ממן את קמפיין ה "קמפיין R€FU$E" שלכם? עוד שונאי ישראל מבריטנייה? אף קהילה בנלאומית שמכבדת את עצמה לא תיתן יד לירי בלתי פוסק של קסאמים על אזרחים מעזה. אף אחד לא יסייע לתת לכם רוח גבית לרוצחי התינוקות מאיתמר. אף מוסד לא יכיר בשקרים שלכם על צה"ל שכמו ששיחדתם את גולסטון כעת אתם משקרים שוב שאנו מפציצים אזרחים ומתעלמים מהיירי בלתי פוסק מעזה על אזרחים בשדרות אשלון ובאר שבע.

האזינו לגלגלצ

חפש בבלוג זה

מופעל על ידי Blogger.