השקר הגדול על ה"עם הפלסטיני" נחשף!

שמות משפחה "פלסטינאיים" נפוצים
כמו סדאם חוסיין אל-תכריתי שנולד בתכרית עירק,שמות המשפחה של ה"פ.ל.שתינאים" מעידים על מקום מוצאם:

מסרי=מצרים,חאמיס=בחרין,אל-פארוקי=עירק,אל-ארג' =מרוקו,אל-לובנאני=לבנון,אל-מוגראבי=מגרב =מרוקו,אל-ג'זאיר =אלג'יר,אל-יאמאני= תימן,אל-אפגאני=אפגאניסטן,אל-הינדי=תנחשו לבד,חאמתי=חמאת סוריה,אוטמן=טורקיה,עלאווי=סוריה,חאלאבי=חאלב סוריה,דאג'אני= ערב הסעודית,מטאר= כפר בני מטאר תימן,אל-קורד=קורדיסטן פונו לא מזמן ממזרח ירושלים,אל-בגדאדי =עירק,טאראבולסי=טריפולי לבנון,חוראני=חוראן סוריה,חוסייני=ערב הסעודית טוענים שהם צאצאיי מוחמד,מסרווה=מצרים,ברדאוויל =מצרים,אגם ברדאוויל,נאשאשיבי= סוריה,בושנק=בוסניה,זועבי=עירק,טורקי=טורקיה,חאדאדין
=תימן,אבו סיטה= שבט טאראבין מצרים,אל-אזד=תימן,אל-חיג'אזי=ערב הסעודית,אל-תמימי=ערב הסעודית,אל-קוראשי=ערב הסעודית,מוראד=תימן,אל-עוביד=עיר בסודן,אל-תרתיר=כפר תרתיר מצרים,תעמרי=ערב הסעודית,זביידי= שבט זביידי עירק,שעלאן=מצרים בדואים,חמדאן=תימן,אל-באנה=מצרים,המרונים מגוש חלב,הנוצרים שהגיעו מיון וממלטה,הבדואים שפלשו ממצרים,צרקסים מהקווקז,הארמנים ?!

ובל נשכח את הפלשתינאי הכי מפורסם בעולם !ערפת אל-קודווה שכל חייו טען שנולד בירושלים ! ערפת נולד בקהיר ושבטו אל-קודווה מקורו בכלל בחאלב סוריה "AL QUDWA"ירושלים לא מוזכרת בקוראן גם לא פעם אחת גם הפלשתינאים אינם מוזכרים בקוראן ! ( י"ם בתנ"ך 656 פעמים !)לעומת זאת "בני ישראיל" מוזכרים גם בקוראן וגם בחאדית 64 פעם !בכל הרשומות של הרומאים מוזכרים רק יהודים אין שום זכר לשום עם אחר !

גם ההיסטוריונים הערבים הקדומים אינם תומנים ידם בצלחת:”אבן ח'לדון” מתאר בספרו המפורסם "מוקדימה"את ארץ ישראל כמקום מושבו הבלעדי של העם היהודי.”יאקות אל-חמאווי” מציין בספריו "מכה קדושה למוסלמים ירושלים קדושה רק ליהודים" .המוסלמים טוענים שמוחמד טס על סוס מכונף)LOL( ביום מותו כל הדרך אל "מסגד מרוחק" שלדבריהם נמצא על הר הבית !

רק שכחו לציין שההיסטוריון הערבי ”אל-ואקידי” טוען בספרו "ספר הקמפינים" שהמסגד נמצא לא רחוק ממכה !מה גם שבזמן מותו של מוחמד בשנת 632 לא עמד שום מסגד על הר הבית אלה כנסייה בסגנון ביזנטי שנקראה כנסיית סיינט מרי אוף גאסטיניאן !.

אז OK בואו נגיד שכל היהודים זה פיקציה ! אין עם כזה ומעולם לא היה קיים בית המקדש !תסבירו לי למה לפלשתינאים שחיו פה מאז ומתמיד יש שמות משפחה כמו בושנק=בוסניה??הרי שלא כמו היהודים שהוכרחו לשנות את שמות משפחתם לשמות גלותיים ע"י השלטונות הנוצרים בימי הבינים מה התרוץ של הערבים לשמות כל-כך לא "פלשתינאים" ??

האזינו לגלגלצ

חפש בבלוג זה

מופעל על ידי Blogger.